Nadat de groepsverdeling was gebeurd gingen we met ons groepje van coördinatie bij elkaar zitten. We waren met 5vijf. Onze opdracht was om een begin- en slotmoment uit te denken, een doorschuifsysteem/groepsverdeling in elkaar te steken en een filmpje van de dag zelf te maken. Eerst bespraken we kort wat we zeker aan de school moesten vragen en wat we deze dag allemaal zouden doen. Met onze andere groepsleden die de workshop in elkaar moesten steken, werd er ook heel wat gecommuniceerd. Deze communicatie deed ik vooral. Ik ging vragen wat voor materiaal ze nodig hadden, of dat ze nog vragen hadden, ... . Voor de groep van de coördinatie was dit een zware dag. Doordat wij er voor kozen om alles voor elk groepje duidelijk op te schijven, konden we het spel spijtig genoeg niet meespelen. Dit spel droeg de titel 'Vul je koffer'.
Wanneer de andere studenten ook druk bezig waren of het spel aan het spelen waren, schrijf ik het begin- en slotmoment uit samen met nog iemand. Samen stelden we een planning van de dag op
Ik kleurde de etiketten in voor de groepsverdeling in de namiddag. Dit zijn enkele voorbeelden wat we die dag allemaal hebben gedaan, maar dat was lang nog niet alles.
Het was al rap avond, dus tijd om te gaan eten. Er werd ons verteld dat we zeker niet mochten douchen voor de avondactiviteit. We moesten om half 8 terug aan het lokaal staan. Zoals afgesproken stond iedereen stipt nieuwsgierig klaar voor de avondactiviteit. Dit was namelijk dansen. In het begin zag ik het niet zo goed zitten en werd ik verlegen. Maar wanneer we bezig waren, vond ik het steeds leuker en leuker worden. Deze avond heb ik mij zeer goed gehad. Wanneer ze mij vragen of ik nog eens wil deelnemen, zeg ik zeker geen nee. Wanneer we goed in het zweet stonden en de dansles was afgelopen, gingen we nog even naar de bar om iets te gaan drinken. Daarna zeiden we Dworp slaapwel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten